Voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lex Wind - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lex Wind - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg Lex

27 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Gisteren hebben we een mailtje gehad van Sam uit Moldavie, dat er 2 grote veranderingen in de reis zijn: in het dorp waar we naartoe zouden gaan, is de hele waterleiding kapot en niemand weet wanneer het gerepareerd wordt. Er is dus geen water. Voorts: het is gaan dooien, waardoor er buiten de verharde wegen geen bruikbare paden meer zijn: een grote modderpoel. We kunnen dus niet meer de huizen bereiken waar we zouden logeren. Daarom zullen we nu een dorp verderop in een hotel(letje) verblijven voor ca €10,-- pp pd!
Morgennacht vertrekken we om 7.00 uur vanaf Schiphol via Munchen, met ieder een paar grote laarzen!
groet, Lex en Lies.

• 27 Februari 2012 - 21:40

Pim & Grietje:

Ha Lex en Annelies,

Het gaat dan nu echt gebeuren! Samen een heel goede reis gewenst en we zijn benieuwd naar jullie ervaringen.

Groet, Pim & Grietje

• 28 Februari 2012 - 17:27

Bor:

Een hele goede reis voor allen gewenst. OOk de groeten aan Lies, Wind. Ga jullie volgen, Leuk !

• 28 Februari 2012 - 17:37

Waldo En Ineke:

Lex en Annelies, Goede reis en we volgen jullie! (alleen via je site :-)

• 28 Februari 2012 - 19:17

Liesbeth:

Goede reis. We zijn benieuwd naar jullie avonturen. Heb je ook schone sokken bij je?

• 28 Februari 2012 - 20:39

Ineke:

Hoi Lex,

Een bijzondere reis ga je maken met je dochter! Ben benieuwd naar je verhalen. Goede reis.
    hartelijke groet, ineke